چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه تغییر مسیر آگهی به شما امکان می دهد تبلیغات مشابه را در اینترنت مشاهده کنید. چگونه می توانیم از دیدن تبلیغات هدفمند خودداری کنیم؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. وقتی روی تبلیغی با موضوع خاصی کلیک می کنید، تبلیغات دیگری با همان موضوع ظاهر می شوند. و تو فرار نخواهی کرد این روش به اصطلاح تبلیغاتی دلیل اصلی نمایش مجدد آگهی شماست. بعد، دوباره توضیح می‌دهیم که چرا تبلیغ شما نمایش داده می‌شود. هنگامی که برای اولین بار تبلیغی را مشاهده می کنید، مانند تبلیغ فروشگاه بازی های ویدیویی در یک وب سایت، با ما همراه باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کنید تا به وب سایت آنها بروید. مطمئن ترین کار این است که هنوز خرید نکنید و آن صفحه را ترک کنید. موضوع این است که بعد از آن، تمام تبلیغاتی که برای این بازی می بینید از همان وب سایت یا تبلیغ هستند. به این نوع تبلیغات در فارسی redirection گفته می شود. تغییر مسیر تبلیغات چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ هدف گذاری مجدد یک روش تبلیغاتی است که مشتریان را باز می گرداند.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید و آنچه را که شرکت در نظر داشت انجام نمی دهید. به عنوان مثال، هدف یک تبلیغ کننده فروش یک بازی به شما است و وقتی به جای خرید از سایت بازدید می کنید، تبلیغ کننده فکر می کند که شما یک مشتری واقعی خواهید شد.گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب وقتی از وب سایتی که بازدید می کنید بازدید می کنید، اطلاعات مرورگر شما بر روی سرور وب سایت آگهی دهنده ذخیره می شود تا تبلیغ کالای مورد نظر را به شما نشان دهد. این باعث می شود احساس کنید تبلیغ شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، یک تبلیغ‌کننده اطلاعاتی شبیه به یک مشتری بالقوه را برای محصول یا هدف آگهی انتخاب می‌کند تا آگهی فقط برای آن گروه از افراد نشان داده شود. برای مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌خواهد یک محصول بازی ویدیویی را به افراد 15 تا 25 ساله بفروشد که موضوع بازی را دنبال می‌کنند و نشان داده می‌شوند، بنابراین وقتی یک تبلیغ را می‌بینید، لزوماً با آنچه که دیده‌اید مطابقت ندارد. قبل از. در تبلیغات هدفمند، شرکت های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک از تاریخچه جستجو و کوکی های شما استفاده می کنند تا تبلیغاتی را به شما نشان دهند که با ویژگی های شما مطابقت دارد.هدف این است که چرا یک تبلیغ کننده باید از این نوع تبلیغات استفاده کند؟ تغییر مسیر تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ می تواند به نرخ تبدیل بالاتری منجر شود بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک می دانند در حالی که دیگران آن را آزاردهنده می دانند.کاربران اینترنت این نوع تبلیغات را ترسناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی شما و همچنین جستجوها و گزارش های عملکرد شما هستند. در هر صورت، چنین تبلیغاتی برای اهداف حافظه است. به عنوان مثال، یادآوری قصد شما برای خرید یک بازی ویدیویی و تشویق شما به بازگشت به سایت مورد نظر و اقدام. درست مانند خرید، شما به دلیل قصد خرید محصول یا علاقه خود به آن یک مشتری بالقوه در نظر گرفته می شوید و به یک مشتری واقعی تبدیل می شوید، به همین دلیل است که این نوع تبلیغات نسبت به همتایان خود موثرتر است. همین امر در مورد تبلیغات هدفمند نیز صدق می کند، زیرا از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کند، ممکن است احساس کنید که حریم خصوصی شما را مختل می کند یا آن را نقض می کند، چگونه با بررسی تبلیغات برخورد کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مبارزه با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است. شاید متوجه شده باشید که این نوع تبلیغات اغلب با ذخیره کوکی ها در مرورگر شما ارائه می شوند. با این حال، می‌توانید انتخاب کنید که کوکی‌ها برای بسیاری از وب‌سایت‌های Avoid ذخیره نشود.با این حال، باید در نظر داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور ذخیره شده شما نیز ممکن است به سرقت رود و از طرف دیگر، بسیاری از وب سایت ها به شما اجازه استفاده از کوکی ها را بدون اجازه شما نمی دهند.شایان ذکر است که با استفاده از این روش نمی توانید همه تبلیغات تغییر مسیر را حذف کنید، اما می توانید تا حدی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف این 3 جزء، تاریخچه مرور، کوکی ها و کش است. با این کار تبلیغات هدف گذاری مجدد حذف می شود، اما به خاطر داشته باشید که اطلاعات ذخیره شده مانند نام کاربری و رمز عبور نیز حذف خواهند شد. حذف خواهد شد. اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید همانطور که قبلاً گفتیم، شبکه های اجتماعی نیز از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند و جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی می توانند هدفمندتر باشند زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شما دارند. با این حال، اگر می‌خواهید از تبلیغات هدف‌گیری مجدد رسانه‌های اجتماعی انصراف دهید، می‌توانید از قسمت‌های ثبت نام غیر ضروری صرفنظر کنید. 3. از سرویس سوئیچینگ VPN یا IP استفاده کنید. استفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کند.وقتی از VPN استفاده می کنید، تنظیم کوکی ها برای وب سایت ها دشوار است زیرا VPN IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت نمی داند تبلیغ را به کدام IP ارسال کند.زیرا افزونه های مرورگر یا نرم افزارهای نصب شده روی رایانه شما سعی می کنند تبلیغات را برای شما مسدود کنند. اکثر این برنامه ها فقط می توانند تبلیغات پاپ آپ را مسدود کنند، نه اینکه همه تبلیغات را حذف کنند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که تمام تبلیغات شما را هدف قرار دهند. با این حال می توانید از آن برای کاهش نمایش این گونه تبلیغات استفاده کنید. از یک مرورگر خصوصی استفاده کنید برخی از مرورگرها ممکن است سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نکنند. برای مثال Hero Browser یکی از مرورگرهایی است که می توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که Google Chrome یک محصول Google است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کند. همچنین می توانید از یک پنجره خصوصی یا حالت ناشناس در مرورگر خود استفاده کنید. بنابراین کوکی ها و سابقه مرور شما ذخیره نمی شوند. از موتور جستجوی خود استفاده کنید گوگل معروف ترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است، اما از آنجایی که تبلیغات را به عنوان تبلیغات گوگل ارائه می دهد، از تاریخچه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند.با این حال، می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از یک موتور جستجوی خاص استفاده کنید. DuckDuckGo یکی از آن موتورهای جستجویی است که سابقه جستجوی شما را نادیده می گیرد.امتناع از ذخیره کوکی ها در بسیاری از وب سایت های خارجی، هنگامی که برای اولین بار وارد سیستم می شوید، پیامی را مشاهده خواهید کرد که ذخیره سازی کوکی ها را تأیید می کند. در صورت امکان بدون توجه به شرایط و بدون تاکید بر خلاصه و کلمات پایانی، تور را ادامه دهید. اگر می خواهید یک مرورگر خوب و بدون تبلیغات مزاحم داشته باشید، می توانید از روشی که ذکر کردیم استفاده کنید. با استفاده از استراتژی‌های بالا، ذخیره کوکی‌ها و سابقه مرور شما برای وب‌سایت‌ها دشوار خواهد بود تا بتوانید با خیال راحت‌تر به جستجو ادامه دهید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد. منبع: خوی وب

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …