نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم ویدیوهای عالی همچنین فرصت های بازاریابی عالی هستند. فیلم‌هایی مانند «آواتار» و «شوالیه تاریکی» نمونه‌های خارج از کشور و سریال‌های اخراج و جدایی نادر و سیمین از نمونه‌های داخلی هستند. این روزها، فروش یک میلیارد دلاری یک فیلم در گیشه غیرمعمول نیست. در ایران بیشتر فیلم‌های سینماگران مشهوری چون مهرجویی، کیمیایی، کیارستمی و… در ایران فیلمبرداری شده‌اند. آنها صدها میلیون نسخه فروختند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده ایم که چگونه این فیلم ها را بفروشیم؟ چگونه تماشاگران را تشویق می کنید که به دیدن فیلمی بروند که ندیده اند؟ پاسخ به این سوالات را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: تبلیغات. اگر فیلمی تبلیغ نشود، ممکن است هرگز آن را نبینید. حالا این فیلم ساخته اسکورسیزی یا فروشندگان خیابانی شماست! یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ یک فیلم، پوستر است. در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه توجه را جلب کنید، علاقه ایجاد کنید و مردم را به سینما بکشانید.الف از توجه به معنای جلب توجه و علاقه به معنای علاقه و علاقه است.این فرمول اساس هزاران کمپین است. مهمترین مرحله در این فرمول مرحله یک است که توجه رهگذران را به خود جلب می کند و آنها را به نگاه ترغیب می کند. برای جلب توجه رهگذران نیازی به استفاده از تصاویر تحریک آمیز و پر زرق و برق نیست. اما این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است و جای تعجب نیست که هالیوود به این نوع فیلم ها روی می آورد! تهیه‌کنندگان می‌توانند با استفاده از تصاویر بازیگران یا با نمایش بخش‌هایی از حال و هوای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و غیره) در پوستر، درک داستان فیلم را برای مخاطبان آسان‌تر کنند. برخی از پوسترهای رایج نه از نظر زیبایی شناسی خوشایند هستند و نه از نظر طراحی خوشایند. اما آنها در جلب توجه مردم بسیار خوب هستند. استفاده از تصاویر متحرک و سوسو، نمای سر و گردن بازیگران و نورپردازی یکی از راه هایی است که رهگذران را مجبور به تماشای چند دقیقه ای می کند.حالا بدون روایت، این تصویر می تواند نمای نزدیک از یک بازیگر ترسیده یا کفش یک مبارز فیلم (منظورم استفاده از عکس چیزی از فیلم است که موضوع فیلم را نشان می دهد) یا یک عکس ساده (مثل یک پوستر در حداقل – این پست را ببینید). این رویکرد می تواند به طور همزمان باعث جلب توجه، توجه و علاقه شودبدن جنیفر نمونه بارز یک پوستر معروف است. پوستری که به طرز عجیبی پوسترهای True Blood را تقلید می کند. در این پوستر از جنسیت، فضا و تضادهای فراوان برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. این پوستر همچنین به شما ایده می دهد که فیلم درباره چه چیزی است. این باعث می شود فیلم حتی بیشتر به مخاطبان و طرفداران ژانر وحشت بفروشد. همه اینها با تصاویر انجام می شود 2) ایجاد علاقه 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم ممکن است فیلمی را ببینید که در آن استفاده از استعاره و تصاویر با فیلم مطابقت نداشته باشد. به عنوان مثال، فیلم شما یک درام یا هیجان انگیز عالی است که نمی توانید آن را با نمادها توضیح دهید. در این صورت بهترین ایده استفاده از تصاویری است که به مخاطب امکان درک داستان فیلم را می دهد. بسیاری از بهترین پوسترهای فیلم مدرن از تصاویری استفاده می کنند که مخاطب را در وسط صحنه قرار می دهد و باعث ایجاد تنش و انگیزه برای تماشاگر فیلم می شود.تصویر یکی از شخصیت های اصلی فیلم مشکل بزرگی را حل می کند. برخی از افراد به پوستر نگاه می کنند و فکر می کنند باید فیلم را ببینند تا بدانند چه خبر است. پوسترهای برتر فیلم از کنایه استفاده می کنند.پس از تماشای تصویر بالا، تماشاگران از فیلم بهره چندانی نبردند. توجه داشته باشید، این فیلم جنبه های سورئال و حتی روانشناختی دارد. شاید گرمایش زمین یا یک پدیده طبیعی دیگر باشد. در واقع تصویرگر به عمد بیننده را گیج و مجذوب خود می کند. زیرا تنها راه دوری از این علاقه، جلوی تابلوی فیلم است. این نوع طراحی بهترین راه برای طراحی پوسترهای فیلم خلاقانه و تخیلی است. به دست آوردن این دانش دشوار است، اما با تمرین به راحتی می توانید آن را به دست آورید. شما می توانید هر پوستر فیلمی را که می خواهید طراحی کنید. برخی از دانش آموزان فقط زمانی انگیزه می گیرند که پول در میان باشد! تمرین کنید، سپس راهنمایی بگیرید، یک کار خوب انجام دهید و در نهایت انتظار پول داشته باشید. به یاد داشته باشید، استفاده از نمادها و رنگ های ساده ای که در قلب فیلم قرار دارند می تواند معجزه کند. تنها نام کیارستمی برای یادآوری این فیلم کافی است. یک جدید قرار دهید! اما در مورد روند قانونی من چطور؟ من اصلاً کیارستمی را نمی شناسم و سبک کیارستمی را دوست ندارم، چگونه می توانم خودم را متقاعد کنم که این فیلم را ببینم؟ اینجاست که باید هوادار و غیر هوادار داشته باشیم.همیشه باید به یاد داشته باشید که احتمالاً هیچ کس در مورد جیمز کامرون نمی داند، بنابراین سعی کنید چیزی را در پوستر فیلم خود قرار دهید که مردم را به تماشای فیلم ترغیب کند.در اینجا، اگر بتوانید آنها (غیر طرفداران) را وارد فیلم کنید، می توانید. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ پوستر Inglourious Basterds را در بالا ببینید. او یکی از مشهورترین فیلمسازان جهان است که رتبه هفتم دنیای هنر را دارد، اما این پوستر تبلیغاتی به سختی از کارگردان بزرگ یاد می کند. زیرا طرفداران تارانتینو به خوبی می دانند که این فیلم ساخته شده است. او از طرف دیگر، طرفداران جدید علاقه زیادی به داستان کارگردان ندارند، پس چرا این پوستر تارانتینو را توضیح می دهد؟ طرفداران قدیمی که می دانند تارانتینو یک محصول است، فیلم را تماشا خواهند کرد و در اینجا باید روی آن دسته از طرفداران جدید و مخاطبانی تمرکز کنیم که نام تارانتینو را نشنیده اند. اغلب افراد عادی بیشتر با بازیگران سر و کار دارند تا تهیه کنندگان و کارگردانان. بنابراین ترسیم پرتره یکی از شخصیت های اصلی فیلم یا نوشتن نام او با حروف بزرگ تاثیر تبلیغاتی بیشتری دارد. البته به خاطر داشته باشید که قرار دادن عکس بازیگران بر روی پوستر فیلم، روشی جذاب برای ایجاد جذابیت است.اما این راه استراتژی تبلیغاتی تقریبا همه پوسترهای فیلم ایرانی استاین موضوع تا جایی پیش رفت که درباره این پوسترها در سایت عفراوی مطلبی نوشت و نویسنده مدعی شد این اولین پوستر است! چرا که پوستر ایرانی تنها تصویری از بازیگر از نگاه نویسنده است. 2.3) سبک: ظاهری که با فیلم مطابقت دارد چه یک فیلم هنری بفروشید یا یک فیلم پرفروش، سبک اهمیت دارد. برخی از پوسترهای فیلم تاثیرگذار از سبک هنرهای زیبا استفاده می کنند. تفاوت این پوسترها با مسابقه هنری در هنر آنهاست (نسخه طنز. منظورم پوسترهایی است که فقط هنرمندان می گیرند نه افراد عادی) و افت آن این است که سبک پوسترها با خود فیلم یکی نیست. همچنین مطالب تبلیغاتی شما در بالا، پوستر Watchmen یک نمونه کلاسیک از این تکنیک است که به طور موثر استفاده می شود. طراح با استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ پس زمینه سرد، توجه طرفداران کتاب را به خود جلب کرده و حس کمیک بوک را ایجاد می کند. همچنین، این پوستر درست است که از همان نوع تصویرسازی فیلم استفاده می کند (یعنی نشان دادن مفهوم فیلم، نه تصویر کتاب).توافق بر این بود که این پوستر می‌توانست روی جلدهای دی‌وی‌دی و سایر آیتم‌های تبلیغاتی نیز استفاده شود، که وقتی سرانجام فیلم منتشر شد، شکست بزرگی بود.مشکل با تغییر اندازه جلد پوستر فیلم DVD. بسیاری از فیلم های تولید شده از طراحی متفاوتی بر روی جلد DVD نسبت به پوستر تبلیغاتی استفاده می کنند. با این حال، در فیلم‌های باکیفیت، همچنان از پوسترها به عنوان کاور DVD استفاده می‌شود. با این حال، برجسته ترین پوسترها، عناوین و تصاویر باید مانند پوسترهای غول پیکر روی DVD کوچک قابل مشاهده باشند. ژوراسیک بسیار مناسب است و بزرگ یا کوچک به نظر می رسد. پوستر شما برای مدت طولانی دوام خواهد داشت، بنابراین باید واضح و قابل ویرایش باشد. علاوه بر این، حتی کاورها نیز این قابلیت را دارند که فرآیند جلب توجه و ایجاد علاقه را طی کنند. 3.2) حساسیت اگر این بازی صحنه ای باشد، سریال همیشه بهتر است. دفتر بلیط من این کار را به دلایل خوبی انجام می دهم. آنها جزو پرفروش ترین فیلم های این مجموعه هستند. مثل سریال هری پاتر. از تبلیغات خوب یا آثار جشنواره گرفته تا فیلم های کاملاً تجاری، فرنچایزهای کمی وجود دارند که فروش بزرگی مانند این را تضمین کنند.به همین دلیل است که سریال های پوستر فیلم اغلب به حساب می آیند، اولاً این سریال مرتبط استمعمولاً بالای بوم عنوان بزرگی وجود دارد و تصویر روی پوستر به سرعت قابل درک است، بهترین نمونه، سری پوسترهای پدرخوانده است. هر سه از طراحی، بحران و موفقیت تجاری فیلم های قبلی خود برای فروش و جلب توجه مخاطب استفاده کرده اند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …