درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در سال ۲۰۱۶ قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود راه اندازی کرد که برای شرکت ها طراحی شده و دست اینستاگرام را برای استفاده تجاری باز خواهد کرد. مطمئناً محبوب خواهد بود، اما بعید است که هنوز حساب اینستاگرام خود را نفروخته باشید. در این مورد توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و مزایای آن برای شما چیست و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ بدون شک اصطلاح کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و باید بیشتر در مورد آن بدانید. برای تماس با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه در قالب یک لینک در رزومه، باید صفحاتی را با یک یا چند دکمه در بالای صفحه مشاهده کرده باشید. با کلیک بر روی آن می توانید به Google Maps بروید که موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های سرگرم کننده و مفیدی دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما در مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی حساب خود را به نمایه تجاری و بالعکس تغییر دهید. نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به پلتفرم بروید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما خواسته است که به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل شوید (توجه: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه/کسب و کار خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل این تنها کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام یک آموزش ویدیویی دارد که مرحله به مرحله به شما نشان می دهد چگونه از پروفایل بازاریابی اینستاگرام خود به حساب شخصی خود تغییر دهید: تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید و در قسمت «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی Switch Back کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، می توانید در هر زمان به نمایه شرکت خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه تفاوت ایجاد کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از هدف گذاری، بازدید کاربران با استفاده از پروفایل اینستاگرام باید انجام شود. آنها از اشخاص ثالث (رایگان) استفاده کردند. اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب خود به عنوان یک کسب و کار، شناسایی شما به عنوان یک کسب و کار برای مشتریان آسان تر خواهد بود. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2. عملکرد اضافه کردن دکمه تماس نیز مفید است. به عنوان یک حساب کاربری با اطلاعات شرکت، امکان افزودن دکمه تماس به نمایه خود نیز وجود دارد.وقتی شخصی روی دکمه کلیک می‌کند، می‌توانید تنظیم کنید که به شما ایمیل بزند، با شما تماس بگیرد یا نقشه‌ای ارائه دهد که موقعیت مکانی شما را نشان می‌دهد.صنعت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. شما می توانید این پست را مستقیما در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی، یکی از ناامید کننده ترین چیزها در مورد اینستاگرام این است که شما به طور کلی نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها پیوندهایی که می توانید استفاده کنید لینک هایی از نمایه شما هستند. اما استوری اینستاگرام یک جایگزین ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است، با این حال، امکان افزودن لینک به استوری اینستاگرام برای همه در دسترس نیست. پروفایل شما باید 10000 فالوور داشته باشد.مشاهده محتوای خصوصی به عنوان یک مالک حساب کسب و کار، می توانید محدود کنید که چه کسی می تواند شما را به عنوان شریک تجاری برای محتوای مارک دار در پست های شما برچسب گذاری کند.این یک ویژگی مفید است که باعث می‌شود کاربران اینستاگرام برند شما را برای تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای مشاهده محتوای پرچمدار، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از اینجا روی دکمه “تنظیمات” کلیک کنید و به “تنظیمات تجاری” بروید. برای روشن کردن Require Authentication می توانید از دکمه جابجایی استفاده کنید. همچنین می‌توانید فهرستی از «حساب‌های تأییدشده» ایجاد کنید که می‌توانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …