adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect نرم افزار Adobe Connect با توجه به تقاضای روزافزون برای دوره های آنلاین مجازی، کنفرانس های اینترنتی، وبینارها و آموزش از راه دور، نیاز به سیستمی برای مدیریت و مصرف این خدمات احساس شده است. با سیستم کنفرانس وب Adobe Connect، یک کلاس درس مجازی و چت آنلاین ایجاد کنید. Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های جلسه در یک “پوسته” چیده شده اند. هر پاد عملکرد خاصی را انجام می دهد (مانند چت، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلا به نام Adobe Acrobat شناخته می شد و چندین بار نام ها را تغییر داده است. Adobe Connect یک سیستم نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. تاکنون این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است، سیستم Adobe Connect به عنوان بهترین بستر آموزشی شناخته شده است. برای سهولت کار و وضوح تصاویر، لطفا از لپ تاپ یا رایانه شخصی (PC) استفاده کنید.در حالی که می توان از طریق دستگاه های تلفن همراه با Android یا IOS OS استفاده کرد 2- دستگاه رایانه با سیستم عامل ویندوز یا (Mac) با حداقل 1 گیگابایت حافظه اصلی 3- تم با کیفیت خوب (به دلیل قابلیت دستکاری و دستکاری پخش صدا، استفاده از میکروفون و بلندگو در کلاس توصیه نمی شودنرم افزار Adobe Connect را با توجه به نوع سیستم عامل خود نصب کنید. برای وارد کردن آدرس url نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارد. این اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات، دو گزینه دارید: 1) اطلاعات درخواستی را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. یک هشدار در پنجره باز شده ظاهر می شود. در این مرحله بهتر است گزینه باز شدن در اپلیکیشن را انتخاب کرده و اجازه دهید نرم افزار به صورت خودکار شروع به کار کند. .صفحه اول را باز کنید، آدرسی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه Continue را فشار دهید، اکنون نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا به Classroom World دسترسی پیدا کنید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد جلسه در Adobe connect اگر میزبان هستید، برای شروع جلسه وارد اتاق جلسه خود شوید، سپس از طریق ایمیل یا پیام فوری دیگران را دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. وقتی وارد اتاق کنفرانس می شوید، می توانید با شرکت کنندگان رو در رو کار کنید.به عنوان مثال، وارد کردن اطلاعات جلسه، پذیرش یا رد درخواست برای پیوستن به یک جلسه، راه اندازی مجدد پادها و پذیرش حاشیه نویسی های مختلف.ابتدا به تب Meetings بروید. توجه داشته باشید که باید دسترسی مدیر داشته باشید. 2. اگر می خواهید کلاس خود را طبقه بندی کنید. روی New Folder کلیک کنید و دوره خود را باز کنید. 3. پس از قرار دادن وبینارهای مورد نظر در دسته بندی، روی New Meeting کلیک کنید تا وارد مرحله تعریف کلاس مجازی آنلاین شوید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL خاص را مشخص کنید – در قسمت Summary نیز می توانید شرح وبینار را بنویسید. این اطلاعات زمانی در دسترس خواهد بود که کاربران شرکت کننده شما بخواهند به وبینار متصل شوند – در بخش دسترسی می توانید نوع و روش دسترسی کاربر را مدیریت کنید. راه حل 1: فقط کاربران تعیین شده برای ورود به سیستم می توانند به این کلاس دسترسی داشته باشند و بازدیدکنندگان نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند. .گزینه دوم: تمامی کاربرانی که در سیستم Adobe Connect تعریف شده اند می توانند وارد شوند. گزینه سوم: در صورت تایید اعضا و مهمانان می توانند در کلاس شرکت کنند. گزینه چهارم: هر کسی با پیوند URL.شما مجاز به ورود هستید، با کلیک بر روی دکمه “پایان” کلاس ایجاد می شود، با کلیک بر روی دکمه “بعدی” به مرحله بعدی هدایت می شوید (اشاره به کاربر در لیست قبلی تعریف شده) شروع جلسه یا پایان دادن به یک جلسه در حالت تعلیق تنظیم موقت میزبان ها و ارائه دهندگان از اتاق های جلسهیک تماس کنفرانس صوتی در انتظار است. میزبان می تواند جلسه را پایان دهد، بنابراین همه از جمله میزبان، ناظر و شرکت کنندگان می توانند جلسه را پایان دهند. تماس حذف حذف خواهد شد. لغو اشتراک شرکت‌کنندگان: مدیریت دسترسی و دسترسی > لغو اشتراک شرکت‌کنندگان را از منوی کشویی کنار نام اتاق در سرصفحه انتخاب کنید. مرورگر و ذخیره را کلیک کنید تا جلسه پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect شرکت کنندگان در یک جلسه تعلیق شده به طور خودکار با از سرگیری جلسه وارد سیستم می شوند. ورود به Adobe Connect: روی دکمه “Sign Out” در گوشه سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. از طرف دیگر، پیام ارسال شده به شرکت‌کنندگان را مرور کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت‌کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect برای نرم افزار adobe connect، کلیک کردن روی “ذخیره پیام” جلسه را پایان نمی دهد. به رابط کاربری هدایت خواهید شد. منبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …