چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای سند PDF امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای الکترونیکی نامیده می شود. یاد بگیرید چگونه فایل های PDF را با Adobe Reader امضا کنید. امضاها یکی از عناصر کلیدی احراز هویت هستند. در طول ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمد. در این مقاله ساده ترین و مفیدترین راه برای امضای اسناد PDF را توضیح خواهیم داد. برنامه امضای سند PDF با ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال برجسته شده است. در واقع، زمانی که برنامه را تغییر می دهید، در واقع باید امضای سند PDF را پر کنید. در برخی موارد، قبل از آپلود سند PDF را فراموش کرده ایم که آن را امضا کنیم. در گذشته، برای امضای یک PDF، کاربران باید آن را چاپ می کردند، سپس پس از امضا، سند را در قالب PDF بازنویسی می کردند. علاوه بر این، برخی از شرکت ها متن قرارداد را در قالب PDF برای پیمانکاران ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمتی از قرارداد را تکمیل و در نهایت با امضاء هویت آن را تایید کند.امضای روی سند PDF را امضای الکترونیکی می گویند.از امضای الکترونیکی برای امضای قراردادهای مستاجر به مستاجر، اجرای پروژه، قراردادهای عدم افشا برای کارکنان جدید، و رضایت کارفرما برای مشاغل مرتبط با آموزش استفاده می شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی مشابه امضای دست نویس است. اساساً این نوع امضا تصویری از یک امضای شخصی است که روی یک فایل PDF قرار می گیرد. امضاهای الکترونیکی بسیار امن و مطمئن هستند و هویت فرد را تایید می کنند. نحوه امضای اسناد PDF به طور کلی نرم افزارهای مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش فایل های PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این برنامه یک محصول Adobe است که برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. اول از همه، برای افزودن یک امضای الکترونیکی به PDF، ابتدا باید Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل های مورد نیاز را وارد برنامه کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم مرحله دوم، ما باید به پلتفرم Adobe دسترسی داشته باشیم. برای این کار به تب “View” رفته و گزینه “Tools” را انتخاب کنید. در طی این فرآیند چندین گزینه ظاهر می شود و می توانید روی نماد صفحه کلید کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت جعبه ابزار نماد امضا با عنوان “پر کردن و امضا کردن” است.برای افزودن امضا به سند PDF روی نماد امضا کلیک کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای سند PDF وارد قسمت پر کردن و امضای مرحله چهارم شوید، در این مرحله صفحه ای با دو گزینه پر کردن و امضا کردن و درخواست امضا نشان داده می شود. به نظر می رسد.برای امضا و افزودن عنوان سفارشی به PDF، روی Fill & Sign کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Add Signature کلیک کنید تا صفحه Signature باز شود. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس شخص مجاز است. هنگامی که صفحه امضا نمایش داده می شود، یک پنجره جدید با سه گزینه باز می شود: Drawing، Type و Image. اگر از نرم افزار تصویر برای امضا استفاده می کنید، لطفا تصویر اسکن شده را با فرمت jpg و png ذخیره کنید. سپس بر روی گزینه Image کلیک کنید تا امضا در سند PDF وارد شود، توجه داشته باشید که از گزینه Image برای انتخاب فایل تصویری برای امضا استفاده می شود، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد نام خاصی را در قالب کوتاه شده وارد کند. با استفاده از این قابلیت می توانید روش امضا را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. در نهایت برای امضا روی دکمه قرعه کشی کلیک کنید. در طی این فرآیند، دستگاه‌های صفحه لمسی به شما امکان می‌دهند با خودکار یا خودکار و ماوس امضا کنید. پس از امضا، مطمئن شوید که روش امضا با امضای اصلی مطابقت دارد، سپس روی Apply کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.لازم به ذکر است که پس از افزودن امضا به PDF، برنامه Adobe به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند.با استفاده از این ویژگی، کاربر می تواند امضای با امضای پیش فرض را روی همه فایل ها اضافه کند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف با استفاده از گزینه DRAW یک سند PDF را امضا کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF ظاهر می شود. برای اضافه کردن یک امضا، ماوس را در جایی که می خواهید قرار دهید و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را در صورت نیاز تغییر دهید. در نهایت، پس از افزودن امضای مربوطه، سند PDF را ذخیره کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین عملکردهای Adobe Reader، نوشتن امضای PDF، مبنای افزودن امضای مشخص شده به سند است. – اسناد PDF نرم افزار Adobe Reader عملکردهای زیادی دارد. یکی از ویژگی های محبوب نوشتن امضای PDF است. مرحله 1. اگر می خواهید یک امضای دست نویس به سند PDF خود اضافه کنید، “Write My Signature” را از منوی کشویی در بالای پنجره “Place Signature” انتخاب کنید. سپس عنوان امضای خود را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. بررسی کنید که امضای شما در قسمت “امضای خود را بررسی کنید” نمایش داده می شود. گزینه “Change Signature Style” در مرحله دوم چهار روش مختلف برای تغییر سبک امضا دارد.شما می توانید یکی را که دوست دارید انتخاب کنیدبنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شود. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای سند PDF، آن را با گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره استایل امضا، نوبت به قرار دادن امضا در جای مناسب می رسد. در این مرحله می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت روی دکمه سمت چپ، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین، اگر می خواهید سند امضا شده را ذخیره کنید، “ذخیره” را در تب “فایل” انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قابلیت اشتراک گذاری امضا به روش های مختلفی در برنامه های Adobe تعبیه شده است و این در فرم ادامه امضا شده نشان داده شده است. منبع: Coynet

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …