یکی از خدمات جلسات آنلاین Google Meet است. Google Meet چیست؟ یادگیری مشارکتی با Google Meet Google Meet یکی از سرویسهای کنفرانس ویدیویی Google است که به بیش از 100 شرکتکننده اجازه میدهد به صورت آنلاین با یکدیگر همکاری کنند. در این مقاله، اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از Google Meet ارائه می دهیم. Google Meet چیست؟ یکی از خدمات جلسات آنلاین، سرویس «گوگل میت» است. این سرویس 60 دقیقه محتوای مختلف را برای 100 شرکت کننده ارائه می کند. محدودیتی برای تعداد جلسات آنلاینی که می توانید با Google Meet تنظیم کنید وجود ندارد. بارزترین ویژگی سرویس Google Meet این است که پیوستن به آن رایگان است. این سرویس برای انتقال ویدئو کنفرانس رمزگذاری را برای جلوگیری از استراق سمع فراهم می کند. برای استفاده از گوگل میت باید حساب جیمیل داشته باشید در واقع برای ثبت نام در گوگل میت برای استفاده شخصی باید از طریق جیمیل، یوتیوب و گوگل فوتوز وارد حساب گوگل خود شوید. بد نیست بدانید با دو نفر امکان ملاقات 24 ساعته وجود دارد.ویژگی های مختلف زیرنویس زنده Google Meet یکی از ویژگی های بارز سرویس Google Meet زیرنویس زنده است.این ویژگی با حذف نویز خارجی پس زمینه کیفیت مکالمه را بهبود می بخشد. اشتراکگذاری تصویر و صفحه نمایش یکی از ویژگیهای برجسته سرویس Google Meet، دسترسی رایگان به استعدادها برای کسانی است که نمیخواهند آنلاین تماس بگیرند. یکی از ویژگی های گوگل میت که برای راحتی کاربر طراحی شده است، امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش است. روی دکمه “بیشتر” و “Render Screen” کلیک کنید تا صفحه نمایش در همه دستگاه ها از جمله Android، Mac، iOS و PC نمایش داده شود. سپس برای شروع پخش، Start Broadcast را انتخاب کنید. مدت زمان جلسه را افزایش دهید. برای استفاده از ویژگیها و عملکردهای خاص در Google Meet، اشتراک لازم است. کاربران می توانند با عضویت در ابزار Google Meet، مدت جلسه را به 300 ساعت افزایش دهند و با حداکثر 250 نفر جلسه برگزار کنند. از ویژگیهای مختلف Google Meet میتوان به موارد زیر اشاره کرد: • تغییر ظاهر جلسه • ارسال پیام • ارائه ویدیوی با کیفیت بالا • نمایش توضیحات بسته • ضبط جلسه • بیصدا کردن میکروفون نحوه استفاده از سرویس Google Meet را بیاموزید.برای استفاده از Google Meet در رایانه و سیستم مک، اولین قدم عملکرد ویژه سرویس Google Meet است. برای اجرای سرویس Google Meet در رایانه و سیستم مک، ابتدا مرورگر سیستم را وارد کنید.سپس وارد وب سایت رسمی Google Meet در مرورگر شوید. چندین نماد با نقطه در کنار نمایه Google شما وجود دارد. بنابراین، اگر می خواهید به یک جلسه بپیوندید، باید گزینه “جلسه” را انتخاب کنید. همچنین، اگر نسخهای از Google Meet روی سیستم شما اجرا میشود، آن نسخه را وارد کرده و روی «شروع جلسه جدید» کلیک کنید. در طی این فرآیند، باید وارد حساب های گوگل و جیمیل خود شوید. توجه داشته باشید که باید دسترسی به میکروفون و وب کم خود را فعال کنید. برای انجام این کار، روی “Allow” در صفحه کلیک کنید. مرحله دوم فعال کردن سرویس Google Meet است، پس از ورود به صفحه جلسه آن را بررسی کنید. یک پیوند در صفحه پیش نمایش ظاهر می شود. هنگامی که آماده شروع تماس کنفرانس خود هستید، می توانید با کپی کردن و کلیک بر روی Join Now، شرکت کنندگان را به جلسه دعوت کنید. خوب است بدانید که می توانید روی نماد جزئیات جلسه کلیک کنید تا پیوند را دوباره مشاهده کنید. راه دیگر دعوت از شرکت کنندگان از طریق تلفن است.برای دعوت از مخاطبین به جلسه، روی دکمه «افزودن افراد» در سمت راست صفحه کلیک کنید، سپس گزینه «دعوت» را انتخاب کنید و آدرس ایمیل افراد مورد نظر را وارد کنید.نحوه استفاده از Google Meet در iOS و Android مرحله 1 برای استفاده از Google Meet در دستگاه های تلفن همراه، اولین نسخه را دانلود کنید اولین قدم برای استفاده از Google Meet در تلفن های Android و iOS این است که مطمئن شوید آخرین نسخه را دارید. برنامه Google Meetings. در واقع باید اولین نسخه Google Meet را از فروشگاه Google Play (اندروید) و اپ استور (iOS) دانلود کنید. مرحله 2: با استفاده از تقویم Google وارد Google Meet شوید، به برنامه Google Meet بروید و روی نماد کلیک کنید. با این کار نماد جلسه جدید نمایش داده می شود. شما می توانید یک نام مستعار برای جلسه انتخاب کنید. سپس روی دکمه “ورود” کلیک کنید. هنگام دعوت از شرکت کنندگان به یک کنفرانس ویدیویی، روی نماد “i” کلیک کنید و گزینه های اشتراک گذاری را انتخاب کنید. خوب است بدانید که نماد i مخفف دکمه اطلاعات است. در طول این فرآیند یک منو نمایش داده می شود.از منوی View، میتوانید نحوه اشتراکگذاری اطلاعات جلسه با همکاران، خانواده و دوستان را انتخاب کنید آموزش نحوه پیوستن به جلسه با استفاده از Google Meet راههای زیادی برای پیوستن به جلسه ویدیویی با استفاده از Google Meet وجود دارد.دسترسی به جلسات از طریق Google Calendar دسترسی به Google Meet از طریق gmail یکی از راههای دسترسی به جلسات Google Meet از طریق Google Calendar «تقویم Google» نام دارد. برای این کار آدرس تقویم گوگل را وارد کرده و رویداد مورد نظر را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. بنابراین، “Join with Google Meet” را انتخاب کنید و روی “Join Now” کلیک کنید. برای استفاده از ویژگیهای Google Calendar، باید اطلاعات جلسه را به Google Calendar اضافه کنید. شما باید به وب سایت رسمی تقویم گوگل مراجعه کنید و روی گزینه “ایجاد” کلیک کنید. بنابراین، گزینه «Add Google Meet Video Conference» را انتخاب کنید و اطلاعات جلسه را وارد کنید. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری اضافه کنید، میتوانید روی گزینههای بیشتر کلیک کنید. سپس گزینه save را برای ذخیره اطلاعات انتخاب کنید. در نهایت برای ارسال لینک روی “ارسال” کلیک کنید، توجه داشته باشید که اگر می خواهید در آینده پیوند جلسه اضافه کنید، این گزینه باید خاموش باشد.پیوستن به جلسات با استفاده از جیمیل رایج ترین راه برای پیوستن به جلسه ویدیویی با استفاده از Google Meet از طریق جی میل است.برای این کار ابتدا به وب سایت جیمیل رفته و بر روی آیکون سمت چپ با عنوان “Get Together” کلیک کنید. سپس لینک را در کادر نمایش داده شده وارد کرده و روی دکمه “پیوستن” کلیک کنید. اگر سازماندهندگان جلسه از G Suite یا نام کاربری جلسه استفاده میکنند، نیازی به ورود به حساب Gmail خود ندارند. اگر میخواهید از طریق تلفن به GOOGLE MEET بپیوندید، به شماره تلفن کنفرانس نیاز دارید. اگر میخواهید با کد به کنفرانس ویدیویی بپیوندید، لطفاً وبسایت Google Meet را روی دسکتاپ وارد کنید و کد مربوطه را در کد جلسه وارد کنید. سایت. بنابراین، بر روی گزینه “پیوستن” کلیک کنید. طی بهروزرسانی جدید گوگل برای نسخه موبایل، تب جدیدی به نام Meet به Google Meet اضافه شد. بنابراین اگر میخواهید به یک جلسه ویدیویی در Google Meet بپیوندید، میتوانید به تب Meet در جیمیل بروید و پیوند عضویت در جلسه را وارد کنید. یک جلسه یک شماره تلفن دارد. در این صورت باید با تلفن تماس بگیرید. پس از تماس، رمز جلسه را وارد کرده و کادر با علامت # را انتخاب کنید. منبع: خوی وب
برگزاری جلسات آنلاین با تعداد بالا با نرم افزار Google Meet
.